Tuesday, November 28, 2006

Un nou episod din "Cum ajunge lumea pe blogul meu"

"Pareri despre Imagine a Romaniei din 1989 pana astazi-2006" (nu imi dau seama daca ai scris cu piciorul stang sau cu cel drept)

"gary becker irational" (economist de frunte la ASE- IP-ul corespunde- clar)

"europa intr-o economie mondiala bipolara" (si limba de lemn...)

"blog sebi" (sa vezi ca eu sunt primul pe lista...)

"Miyahee lyrics" (tipul asta din Ho Chi Minh City, Viet Nam- asa apare in web visit tracker-ul meu- e foarte insistent: man, this song is a piece of shit, capisci?-data trecuta am spus-o in romana si poate a priceput pe dos)

"posturi pentru economisti 2006" (nada...sau eventual presedinte de stat in Ecuador etc- vezi si persoana respectiva: unul care se crede economist, a obtinut cumva si un doctorat la Illinois in trecut, dar nu este..)

"giosan cnpasa" (da, Liviu Giosan chiar a gasit acronimul perfect, ar trebui inclus in manualele de istorie: CNPASA- organizatia care a pus bazele managementului cercetarii in Romania in ultima perioada)

"discriminare rural" (si acordul?)

"imagine a romaniei in presa internationala dupa anul 1989" (ar trebui sa incerci un 'narrowing down', altfel gasesti prea multe)

"rroma in michigan" (interesting. even more interesting how it links with my blog...)

"rara sic com bah song" (wow!)

"nascuti la comanda" (ok> search-ul asta e popular, cel putin o data pe luna)

"reviste adulti romania" (exista acum: si site-uri, si filme, si reviste...mai au putin de exersat la traducerea dirty talk-ului in romana neaosa, dar in rest cat vrei, ce vrei, cu cine vrei...)

"despre jan tinbergen" (amicul meu din Chisinau (dupa Ip) cu o gramada de search-uri pe subiectul jan tinbergen in zilele astea> culmea tot blog-ul meu e in cap de lista oricum ar cauta :-))

"lucrarile lui jan tinbergen" (uite cineva interesat! scurt si la subiect- sfat insa: cauta direct in engleza sau olandeza, desi ma gandesc ca ultima alternativa nu e chiar la indemana...)

"poze cu dinozauri si informatii despre ei" (Dino-user-ul revine! de data asta cautat atat poze cat si informatii despre dinozauri- bravos!)

"sofisme economice" (hai nene, ca din astea am avut destule, numai economisti sofisti aveti...)

"FOOTAGE CEAUSESCU EXECUTION" (da il gasesti pe youtube...)

"eseul cum fac" (si zici ca esti din Iasi?)

"eseu o calatorie in timp" (cred ca era mai eficient sa-l incepi decat sa-l cauti pe net- si il terminai pana acum)

"sorin matei" (cineva il cauta pe Sorin pe blogul meu. Il gasesti la pagini.com, inter alia)

"eseu 100 cuvinte A friend is need is a friend indeed" (fantastic, toti cautati lucrari pe net in loc sa va puneti pe treaba?)

"econometrie" (pur si simplu!)

"eseu english vara" (serios ca e grav cu eseurile astea)

laureati ai premiului nobel in economie (bravos musiu, uite cineva interesat de lucruri serioase)

"imagine a Romaniei in lume,in presa internationala" (daca e in presa internationala e mai putin probabil sa fie in limba romana...)

"eseu- How did you spend your last weekend?" (hmm, let me see, an idea would be: I spent my last weekend trying to find essays about how one spends his weekends...clever!)

"discriminarea pozitiva" (da, e bine sa fii informat- dar iti zic eu ca nimeni serios nu crede in asta, cu atat mai putin grupurile discriminate pozitiv...)

"moartea ceausescu clip" (am scris despre asta intr-adevar- si gasesti footage-ul pe YouTube)

"kenneth arrow teori" (he has more than one, "theories" that is. not sure about "teoris"...)

"Marius Benta" (cineva din Tokio il cauta pe Marius Benta la mine pe blog )

"www.poze cu copii din alte part i ale lumii" (asta da keyword)

"greva studentilor din franta" (inca mai e de interes!)

"jocuri dinozauri" (dupa pozele cu dinozauri e clar ca vrem sa ne jucam cu ei...)

"loosechange911" (probabil cel mai popular keyword care duce lumea pe blogul meu)

"asistent de farmacie oferta loc de munca" (hai mai, doar nu gasesti asta prin google...)

"Lista revistelor stiintifice cotate A si B in Romania" (care A si B? In Romania doar cele XYZ sunt apreciate)

"eseu de independenta" (vai de capul vostru, eseistilor...)

"econometrie+doctorat+modele macroeconomice" (un alt Mischie?)

"viata postdoc america" (conform ultimelor sondaje, se pare ca s-a imbunatatit- cel putin in stiintele exacte)


"funny sounds patapievici" (intrebarea este: folosim google sa frecam menta sau nu folosim google sa frecam menta)


"blog aarhus erasmus" (interesting- m-as mira sa fie vreunul avand toate elementele astea- sau nu mai mult decat al meu :-))

"poze cu dinozauri" (fan-ul nostru nu se lasa! dinozauri si iarasi dinozauri- vezi si prin universitatile noastre cati dinozauri dormiteaza, astia sunt o specie moderna...)

" ce este omul de stiinta" (imi aduce aminte de Pascal... cu diferenta ca specimenul asta de stiinta e ceva mai mult decat simpla trestie ganditoare - vezi insa si frecarea mentei mai sus)

"date despre economisti care au castigat premiu nobel" (vad vad ca esti insistent(a)- dar ce vrei sa faci cu ele?- cele publice sunt pe nobelprize.org )


"google totul despre sex" (cautat chiar cu google- ar fi fost prea frumos sa cauti keyword-ul asta cu yahoo! Dar dincolo de asta, nici cu google-ul nu afli totul despre sex, amice. Aici e nevoie de experienta proprie)

" Patul lui Procust" (imi place- chiar si cu asta se poate ajunge pe blogul meu)

"case in Elvetia" (n-am badie, ce sa fac cu ele)

"dialog intre 2 persoane" (tautologie)

"model de cv dupa sistemul european" (si care e "sistemul european?"- de ce cautati doar modele in loc sa fiti originali si sa puneti pe primul loc avantajul vostru comparativ)

"Raport al Bancii Mondiale " (care? si despre ce?)

"dupa 2000 de ani sebastian" (e cartea lui Mihail Sebastian- nu am scris inca despre asta, pana acum doar putin despre Jurnalul sau)

"venitul mediu in slovenia" (da, asta e intr-adevar un venit occidental)

"ted kaczynsky is a genius?" ( I wouldn't say. Perhaps the most intellectually qualified among madmen, yes, that could be)

"asimetrii informationale" (bravo, cineva care cauta un subiect inteligent si descrie keyword-ul (aproape) inteligent)

"Milton Friedman biography" (astfel de cautari tot as dori...)

"David Ricardo teoria avantajului comparativ" (fantastic, incep sa ma incante keyword-urile astea)

"jewish mosque cluj" (uite, chiar nu imi aduc aminte unde este: rusine sa-mi fie)

"statutul casnicelor" (care statut? casnice. full stop.)

"zoe ceausescu teorie matematica" (originala?)

"angajari in san sebastian" (neaparat in san sebastian? capsunar, capsunar sau mai mult?)

"incapatanare in engleza" (mai frate da' esti incapatanat rau: acum cateva saptamani tot asta cautai- nu mai exista dictionare romano-engleze pe la noi? Uite ca iti fac eu traducerea: stubbornness)

"what does vesti la giubba mean?" well, see, learn some Italian, my friend...

"george constanza" (yep, sometimes he becomes a philosopher)

"sex cu minore filme free" (nebunie cu frustratii astia: si de ce ma rog cu minore? ti-am dat un track la IP amice, o noua greseala si gata esti )

"reviste pentru copiii" (totul ok, mai putin ultimul i)

"filme cu sex explicit" (bre, iarasi tu, internautul frustrat- acelasi ip... a propos, cele cu sex IMPLICIT ce au?)

"statistici despre crime in bucuresti" (uite, o chestie care ma intereseaza si pe mine- nu doar in bucuresti, dar in toate orasele)

"blog cu poze din tarile europei" (n-am taica, pe blog, dar da-i un search pe engleza si gasesti cu duiumul...)

"eseu liber despre democratie" (cat de liber?)

"Informatii si poze cu dinozauri din trecut" (da, acum e clar: nu ii vrei pe cei aciuati prin Parlament, Academie etc. ci doar pe cei simpatici din timpurile pre-istorice. Bine, Dino, rezolvam!)

"dinamica saraciei 2006" (uite chiar am scris despre asta- sa nu zici ca esti de la Cotidianul...).

"economia de piata eseu" (da, asta e singurul lucru care ar trebui promovat prin eseuri, prin orice: free market economies)

adresa de net unde poti vorbi cu h.r.patapievici (mai sa fie, Pata pe net, chiar sunt curios)

obiect de valoare si prestigiu link (asta da: blogul meu intra la categoria asta :-))

translation of da si tu mai departe (wha ha ha ha, cum ar necheza Basescu (revin cu un post pe tema asta!), chiar sintagma asta vrei s-o traduci)


No clear winners this time...

A propos, vedeti si cum ajunge lumea pe blogul Ralucai Cozma. Unele keyword-uri sunt mult mai amuzante decat cele folosite pentru a ajunge pe blogul meu.

No comments: