Saturday, November 25, 2006

www.vinul.ro

Daca pare reclama, chiar este. Am fost foarte placut surprins sa descopar site-ul revistei Connaisseur , urmarind (virtutile blogosferei!) link-urile lui Andrei Crivat si respectiv Cezar Ioan, la postul meu despre vinul anului.

Mi se pare o initiativa EXCELENTA si chiar ma mir ca nu am aflat de ea pana acum. In orice caz voi consulta regulat de acum inainte site-ul. Am descoperit deja o serie de articole foarte interesante avand o cantitate serioasa de informatie despre vinurile romanesti. Intre altele astept cu nerabdare sa vad care va fi alegerea lor pentru vinul lunii decembrie. Nu de alta, dar spre sfarsitul anului voi fi la Cluj (la Aarhus e imposibil sa gasesc Feteasca Neagra 2004, vinul lunii noiembrie conform Connaisseur) si voi avea ocazia sa verific in ce masura gusturile noastre se suprapun...

Ad majora echipei portalului Connaisseur!

5 comments:

Anonymous said...

Domnule Buhai, va multumesc pentru aprecierile la adresa www.vinul.ro. Daca ajungeti in Cluj, da-ti-mi de veste, si ne voi testa gusturile cu toate vinurile pe care doriti sa le incercati :)

Sebi Buhai said...

Andrei, eu as trece la "per tu", deci te invit si pe tine sa faci acelasi lucru :-).

O idee excelenta de fapt sa ne intalnim la Cluj (si daca avem unde incerca niste vinuri excelente si mai bine!), voi pune pe blog o propunere de data concreta mai incolo. Si eu si Dan Anghel (il stii de pe www.clujblogroll.com) vom fi la Cluj sigur intre Craciun si Anul Nou si putin si dupa asta.

Cele bune,

Sebi

Anonymous said...

Ok, Sebi. V-astept la Cluj, asadar, si stiu locuri excelente, cu vinuri excelente.

Anonymous said...

Buna, Sebi (am trecut si eu la "per tu", cu voia ta). Multumesc foarte mult pentru aprecieri, ne onoreaza pe toti cei care contribuim cu informatii, opinii si "inima" la proiectul vinul.ro.
Sper sa ramanem in contact in continuare si sa ne si vedem la un pahar cu vin si vorbe bune.

Sebi Buhai said...

Cezar, sunt sigur ca vom ramane in contact si vor fi si ocazii sa colaboram chiar mai mult decat schimbarea de impresii si complimente :-). Planuri exista, mai putin timp suficient de partea mea, pana acum. In orice caz avantajul major al blogosferei este ca descoperi lume "interesanta" (catchall term) mult mai rapid decat printr-o navigare euristica prin viata (alternativ, reteaua asta de legaturi are rolul de a accentua (si chiar a condensa) si mai mult "the small world phenomenon").