Wednesday, November 01, 2006

Blogovesti

Vad ca Dan are un succes nebun cu initiativa ClujBlogRoll. Iata ca l-a gasit chiar si pe Marius Benta, veche cunostinta de-a mea. Bun venit, domn Benta! Se anunta ceva foarte promitator daca se mai alatura astfel de lume.



Si un nou episod din "cum ajunge lumea pe blogul meu". Cuprinde intrari selectate din ultimele luni, majoritatea sunt cautari pe yahoo sau google:

"mentalitatea suedeza, modele de economia de piata" (mai mai, numai nea Ion cauta economia de piata in Suedia)
"scrisori de intentie pentru universitati din sua" (daca trebuie sa le cauti pe internet, mai bine te lasi pagubas(a)...)"
"proiect postdoc" (pai de unde nene, te uiti dupa el pe internet? si zici ca ai doc-ul deja?)
"rolul meu ca economist"(ha ha ha, asta e tare, asa da, economist de Romania! ma gandeam eu ca isi pun astfel de intrebari psihologice, e nevoie pentru motivatie...)
"miyahee song" (da! am scris probabil de mai multe ori ca e bun de aruncat la gunoi )
"Mihail Sebastian jurnalul" (foarte bun intr-adevar, il recomand tuturor)
"the most annoying sound in the world" (yep, wrote about it)
"model de cv pentru studentii francezi" (ciudat cum se leaga cuvintele...dar dincolo de asta, cum difera de un model general de cv...?)
"dupa ce criteriu se face admiterea la SAM" (probabil sunteti la fel de curiosi: ce o fi SAM- eu stiu doar de uncle Sam sau SAM aka Sorin Adam Matei :-))
"laureati ai premiului nobel pentru fizica" (cel mai simplu e sa ii cauti direct pe nobel.se)
"scoli de vara in limba engleza pentru copii care se afla in Romania" (interesant, desi formularea e redundanta- da, oare cate sunt, unde sunt, asta e chiar ceva folositor, daca e organizat bine)"
"sebastian buhai music" (intr-o viata viitoare va fi!)"
"jocuri de strategii economice" (what?!)
"jocuri adulti" (as avea cateva idei, dar depinde de persoanele implicate...)
"cum fac lucrarea de licenta" (eu zic sa o lasi balta)
"crime la comanda" (pragmatic, nene, pragmatic!)
"nevoia de siguranta" (mda)
"filme adulti romanesti" (adica avem si pretentii- sa fie dirty talk.ul sau tehnica autohtona cea cautata?)
"eseu despre ce inseamna moartea" (cata vreme ramai la faza teoretica e ok)
"cercetator concediere" (adevar graiesti, probabil unii ar vrea sa ne concedieze pe toti)


THE SECOND BEST ARE:
"john nash mai traieste" (ai completa dreptate, desi e un keyword cel putin traznit...)
"unde scriu la CNSAS" (sigur nu pe blogul meu!)
"traian basescu adresa corespondenta" (mofturi, calea oficiala ce are?)
"concursuri de participat doar copiii de 9 ani" (ei, doar si doar pentru copiii de 9 ani nu cred sa fie)


WHILE MY WINNER IS:
am spus poze cu dinozauri nu informatii despre ei (pai chiar asa, internautii astia numai informatii au si poze ioc!! mai sa fie!)

2 comments:

Dan Anghel said...

Yep, pe Marius l-am gasit pe Technorati... si stai sa vezi ca mai sunt surprize:) As semna oricand pentru succesul nebun, dar la 113 vizitatori unici pe saptamana "c'est un succèes mitigé":)))


Faza cu dinozaurii e de coma:)))))))))))))))))

Sebi Buhai said...

Ok, atunci sunt pregatit pentru mai multe surprize!

A propos, poate reusim sa ne intalnim intr-o seara, cam intre Craciun si Rev sa zicem, cu cine dintre blog-erii clujeni ar fi prin Cluj. Tu esti organizator, if so...