Tuesday, May 01, 2007

Studenter-Sangforeningen la Cluj: 7 mai, orele 18, Academia de Muzica "Gheorghe Dima"

Hans Christian imi face cunoscut urmatorul anunt despre turneul transilvan al Corului Universitatii din Copenhaga. Deci, mai ales pentru clujenii mei: daca as fi la Cluj pe 7 mai (din pacate, pentru contextul de aici, eu voi fi la Chicago...), as face tot posibilul sa prind cantecele studentesti/academice scandinave din program. Intrarea (la Academia de Muzica "Gheorghe Dima", la ora 18) e libera si membrii Studenter-Sangforeningen abia asteapta sa stea de vorba cu studenti (si nu doar studenti!) clujeni. Daca mentionati si ca il stiti pe Sebi Buhai, sunt sigur ca Hans Christian (care cunoaste limba romana foarte bine; marturie sta postul lui de blog de mai sus) va va da si mai multe detalii despre Scandinavia (Danemarca, in particular) si despre mesajul cantecelor respective :-). Astept cu nerabdare sa aud impresii ex post, atat din partea audientei cat si din partea membrilor corului!

Pentru cei care veti fi la Sibiu sau Tg. Mures in perioada 6-11 mai, ii puteti asculta si acolo: vedeti programul exact in postul lui Hans Christian.


PS. Astept cu nerabdare un eveniment asemanator la Copenhaga sau Aarhus (sa ne sincronizam, cumva...eu probabil le-am pierdut pe cele anterioare). Cu spiritul creativ al lui Theodor Paleologu si dedicatia lui Hans Christian cred ca nu ar fi foarte greu sa se organizeze asa ceva, chiar si fara prea multe pregatiri in prealabil :-).

No comments: