Monday, April 23, 2007

Inca unul care gandeste pe Hotnews

Primul a fost Doc. Al doilea e Mihai Morar. Evident cu doua capete - si restul nimic - Hotnews-ul nu prea poate misca, dar sa vedem, poate poate mai descopar pe cineva, poate poate li se mai alatura cineva... In orice caz excelente observatii ale lui Mihai Morar vis-à-vis de stilul lui Alex Balanescu (despre care am scris si eu de cateva ori pe blog, de exemplu aici); inter alia, chiar imi place partea cu "balanescu nu e la fel de cool precum edvin marton ( cel care la sala palatului a cantat intr-un tricou pe care scria paganini, incrustat cu cristale swarowski). insa balanescu e mai stylish. iar intre cool si stylish eu intotdeuna aleg al doilea atribut." (evidentierea prin bold imi apartine). Excelent pana aici, un om care stie ce vorbeste: important e sa stam pe "stylish" si in continuare. Si ma apuca o ciuda enorma ca nu am putut fi prezent la concert, vezi relatarea ex-post a lui Mihai Morar (in Romania nu l-am prins niciodata pe Alex Balanescu, in schimb asta s-a intamplat la Londra de doua ori). Ad majora!

PS. Cineva foarte foarte stylish, intotdeauna, e Yo-Yo Ma, a propos de artisti "stylish"...

No comments: