Thursday, December 21, 2006

Aflatul in treaba si roblosfera

Dan scrie despre schimbul de replici dintre Sorin Adam Matei si Eduard Koller. Parerea mea: furtuna intr-un pahar cu apa. Koller incepe primul aceasta discutie redundanta, pur si simplu 'aflandu-se in treaba' (ironic, cu scopul declarat de a-i critica/demasca pe cei- jurnalisti- care 'se afla in treaba'), iar Matei raspunde mai mult si mai colorat decat ar fi fost necesar (daca ar fi fost necesar...), aflandu-se in treaba (de data asta), desi era clar ca omul nostru de la Microsoft nu a reusit sa prinda mesajul textului initial si mai mult- da destule semnale ca le are mai putin cu jurnalistica (avantajul sau comparativ in IT- if anything- nu apare in debate si in fond nici nu ar fi avut loc...considerand conditiile initiale). Evident si Dan se afla in treaba amintind despre 'incidentul' de mai sus ca despre ceva absolut esential in roblosfera si eu ma aflu in treaba, la randul meu, sa-i dau peste nas lui Dan si sa spun ca e doar aiureala.

P.S. Acestea fiind spuse, daca tot a tinut sa reactioneze la intepatura de tantar a lui Koller, Matei ar fi putut sa o faca cu un KO, nu cu alta intepatura de tantar. Vezi doar ca in loc sa aiba loc in RoBlosfera, meciurile de box au loc in RoParlament...Dar ok, m-am aflat destul in treaba...

4 comments:

Dan Anghel said...

Nu e deloc "absolut esential", sa nu exageram, asta este doar adaugarea ta:) Remarc doar o schimbare neta de ton in replicile lui Sorin.

Dan Anghel said...

PS : E interesant sa urmaresti discutiile din subsolul posturilor lui Sorin si Eduard. Gasesti reactii care merita sapate si care vorbesc ele singure despre o anumita stare de fapt, deci aflatul in treaba are calitatile sale:) It's (always) more than meets the eye.

Sebi Buhai said...

Dane, m-am aflat si eu in treaba :-). Asta la prima ta remarca.

Si la a doua: aiurea iarasi. Gregaritatea romanului: ia partea celui pe care il stii chiar daca da pe dinafara cu prostia & co. Am pierdut putin vremea urmandu-ti sfatul si citind comentariile respective. Si m-am saturat sa ma mai aflu in treaba, drept sa iti spun :-)

Dan Anghel said...

Whatever.